Zwroty i reklamacje

Reklamacja towaru

Reklamację należy zgłosić telefonicznie lub mailowo. Każda nasza pomyłka zostanie rozpatrzona, zweryfikowana i naprawiona natychmiast. 
Pozostałe reklamacje (wadliwe produkty, niezgodność z opisem) rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty powiadomienia nas o tym. 
Przed odesłaniem reklamowanego produktu prosimy nas o tym poinformować. Na adres mailowy wyślemy etykietę InPost do naklejenia na paczkę zwrotną. 
Prosimy nie odsyłać towaru z opcją "za pobraniem", ponieważ takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.


Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni roboczych na zwrot towaru od momentu otrzymania przesyłki. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, poinformuj nas o tym mailowo (butiksylvi@gmail.com). Poinstruujemy wtedy jak najszybciej i jak najwygodniej zwrócić paczkę. Na zwrot paczki według ustawy masz kolejne 14 dni, po tym terminie zwrot nie będzie możliwy. 

Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania, musi być z oryginalnymi metkami (jeśli produkt je posiada),  a sam towar musi posiadać znamiona nienaruszonego. 

Po otrzymaniu przesyłki zwracamy należną kwotę na podane konto bankowe lub poprzez zwrot na kartę (gdy zamówienie było opłacane kartą płatniczą). Mamy na to 14 dni kalendarzowych natomiast staramy się zwrotów dokonywać na bieżąco, po sprawdzeniu przesyłki zwrotnej. 

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon. 

 

UWAGA: 

Do przesyłki zwrotnej koniecznie dołącz wydrukowane oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Przyjmiemy je także uzupełnione drogą mailową (butiksylvi@gmail.com

https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl